Biblijna przypowieść o zwycięstwie Dawida nad Goliatem mogłaby stać się inspiracją dla 1,7 miliona firm z sektora MSP, które funkcjonują w Polsce. Trzeba tylko pamiętać, że Dawid wykorzystał do tego celu odpowiednie narzędzie, czyli procę. W warunkach rynkowych narzędziem, które potrafi zmniejszyć dystans pomiędzy jednoosobową firmą, a międzynarodową korporacją jest Internet. Oczywiście wszystko pod warunkiem, że zostanie odpowiednio wykorzystany.

Marketing internetowy na podstawowym poziomie nie rozróżnia wielkości firmy, która decyduje się na tworzenie stron w sieci. Tworzeniem odpowiednich kreacji reklamowych w sieciach teleinformatycznych zajmują się agencje kreatywne. Ich wielkość w małym stopniu przekłada się na skuteczność prowadzonych przez nie projektów. Oczywiście pieniądze pomagają stworzyć większe bazy danych, potrzebne w niektórych działaniach marketingowych czy rozbudować infrastrukturę techniczną. Jednak nawet największe nakłady finansowe nie będą w stanie zastąpić oryginalnego i skutecznego pomysłu.